Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки, свързани с АР 164

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • много неприятен ицидент ми се случи преди 30 мин, не можах да взема един завой и се плъзнах по сленга и обаче малко преди да спра, я ударих отдолу сигурно картера в един бордюр, обаче колата си смени звука на работа, все едно е 5.0 хеми ! и някаде предполагам от кулера почна да капе масълце, и колата все едно върви без турбо, изгуби си мощноста демек, дали са се откачили колекторите,или кулера ? сега няма как да видя в тъмното, сигурно чак като се стопи снега, обаче ми е интересно кво е станало , някой ако има някви предположения да каже
    Last edited by MaVrUt; d.m.y г., 22:43.
    Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

    Comment


    • Лошо колега лошо
      Че и от другата няма чаркове дето да стават .
      Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
      Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
      Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

      Comment


      • Неприятно.

        Ако си я ударил фронтално с гумите в бордюра няма как да удариш картера.Най-вероятно планката коятодржи радиаторите и интеркулера си ударил и се е счупил кулера.Колекторите са зад двигателя.Няма как да ги удариш.Приготви се и за смяна на носачи.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • фронтално я ударих ама предницата ми е на 7 пръста от земята, и бордюра беше на завой.
          значи ще е от интеркулера тоя недостиг на вървеж.....кулера лесно, има ли вероятност да прецакам турбото без кулер, поне да я закарам до някой сервиз!
          Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

          Comment


          • Има огромна опасност да го прецакаш!! С пробив в системата турбината ще работи в много високи обороти тъй като няма какво да я ограничава.Може да я скапеш за отрицателно време.

            Ако е счупен интеркулера или е скъсан някой маркуч и е голяма дупката мотора може да засмуче някой боклук, сняг, вода и тогава вече ще стане мазало в мотора!
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • мерси, окуражи ме !
              ще видя тея дни кво е положението. Но на място мога да я запаля нали?
              Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

              Comment


              • Може, но без да и даваш много гас.

                Може маркуча който излиза от тудбината и отива към кулера да вържеш на смукателния колектор и така ще изолираш кулера.Стига обаче да го позволява маркуча.Не знам дали има достатъчна дължина и дали няма да се пречупи. Ще може да се кара колата без проблем.Ще има по-малка мощност, но няма да има опастност за турбината и да засмуче някоя гадост мотора.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • ще се пробам да го направя това тея дни поне да мога да я карам, иначе снимах пораженията който никак не ми харесаха!
                  можели от няква друга кола да се сложи кулер или само за 164 да търся ?
                  Attached Files
                  Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

                  Comment


                  • Само от 164 супер става.Даже и на старите е различен.

                    То с тия летни галоши дет я караш пак с малко си се разминал.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • ми скоро се прибрах от германия, и се не ми оставаше време да ги сменя, както и да е! намерих един за 100лв маа много ми са струват сякаш, маи ще сложа една лепенка на счупеното иии съм я .... и без тва май пак няма да ме има за дълго време, мерси иначе за помоща Боби !

                      ---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

                      а, и да питам как се сваля ? има ли някво налягане във него, щото ше се пробам да го залепя утре !
                      Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

                      Comment


                      • Има, ако турбото ти работи.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • Моля. 100лв. и на мен ми се струват множко за кулера,ама ако ти трябва спешно колата.....

                          При намягане от почти 1бар няма шанс да задържи, каквато и лепенка да сложиш. Отчупило се е точно крачето, а при дизела както заем има доста вибрации и ако ще го лепиш ще трябва да е с нещо много здраво и маслоустойчиво.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщение
                            ще се пробам за 164 да търся ?
                            колега защо сложи П образните железа под траверсата , проблема какъб беше , защото и на мен ми беше хрумнало едно време да сложа такова чудо П образно желязо , +++ плусовете какви са ?
                            1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                              Моля. 100лв. и на мен ми се струват множко за кулера,ама ако ти трябва спешно колата.....

                              При намягане от почти 1бар няма шанс да задържи, каквато и лепенка да сложиш. Отчупило се е точно крачето, а при дизела както заем има доста вибрации и ако ще го лепиш ще трябва да е с нещо много здраво и маслоустойчиво.
                              да, като се замислих вибвациите са големи и май наистина няма да издържи каквото и да сложа, най добре да си купя друг, кажи некаф начин лесен да го сваля, щот аз знам тоя тето са сваля бронята !


                              Алех, не съм слагал нищо, така си взех !
                              Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

                              Comment


                              • Я да въпросна и аз нещо. Пресостата на моята (с новия фреон е) дали е същия като на старите? Бате Боби ми обясняваше навремето ама кой да ти помни.

                                п.п. Има една 164-ка от старите, по стъкла е `90 г., която ще се дава на скраб. Някой ако търси някакви части да свирка. По думите на жената преди три години е паркирана пред блока на ход и от тогава не е палена.
                                Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                                Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                                Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                                Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                                Comment

                                Working...
                                X